幾年既全職媽媽的生活,真係好充實! 而家個女都已經返緊幼稚園,朝早多左少少私人時間, 最近上網睇到有個唔錯的網站,教人日日去煮D唔同的野食比屋企人食,少油少味精,健康好多咁樣。好啦,一於係湊咗阿女返學之後就睇下呢個網先。

唔知點解好似用Wifi Load極都Load唔到條片出黎咁樣,要轉Data先睇到....但係我Data有限,所以都係放棄。等到老公放工返黎食完飯,佢就照例開始打機,佢發現連佢都睇唔到,咁我就醒起今日我都係咁樣,就如實話返比老公知。哦,來原係隻Router壞咗。


第二日放工,老公買咗部新Router返黎,白色細細部都幾靚,唔係打橫放係度個種, 呢種係直向的,感覺好似慳位咗,仲可以放一隻係我地房、一隻係書房、一隻係廳,咁就可以全屋都收到! 我見老公好快裝好,再裝個Apps禁幾下就完成.

急不及待即刻試一試先。wow,上咩網都ok,仲可以邊上網邊煮野食,而且方便好多啦。又可以同個女開下Live咁,又快又唔lag機,幾好。如果你地都有興趣, 可以去依度睇睇~
銷售點:https://anlander.com/?afmc=wing&ls=zh

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤Beauty Exchange❤
weshare❤ ❤ULifestyle❤ ❤博勢力❤ ❤esdlife❤ ❤Pixnet
mamibuy❤ ❤ubaby❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常
chef-diary❤ ❤OpenRice❤ ❤wordpress
arrow
arrow
    全站熱搜

    SheRiCe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()