做媽媽真係好忙, 想剪個頭都唔容易, 平時好耐先剪一次髮, 而且每次要出九龍剪, 感覺費時又難安排時間, 所以一直想尋找屋企附近有無個好既Hair Stylist, 等我可以名正言順轉會!


​經朋友介紹下, 知道元朗千色店後面有間好大既Salon, 就係Unite, 平時行過無特別為意, 今次一於試下, 預早約左髮型師Ron幫我整頭.

推門入去, 地下層主要以裝飾為主, 有梳化, 掛畫, 好有home feel, 唔會一入門就比人行注目禮咁唔自在!

​Reception在一樓, 長長既樓梯有綠化牆設計, 令人感覺relax, 而且好整潔, 完全無壓迫感.
上到去, 發覺別有洞天, Salon好大好開揚, 可以同時容納好多人整頭髮.

因為我早上去既關係, Salon未算好多人, 我仲好悠閒咁嘆埋個早餐先開始整!

大家如果有印象都知我前一兩年玩色玩得幾勁, 又橙又紅又紫又綠, 咁Sharp既顏色背後, 當然有代價! 漂染得多, 髮尾又乾又開叉, 唔貼服. 染髮又Hold唔住顏色好快變黃, 所以真係好需要揾專業既髮型師幫我整返靚個頭, 又比D專業意見教我點護理.
今次主要都係想染返靚個頭過新年, 加稍為修剪, 令個樣望落精神D! 我成日覺得頭髮唔識長, Ron睇完我既髮質後, 解釋我知係因為髮尾太脆弱, 經常折斷, 所以就好似唔會長咁. 唯一既方法就係修剪受損既部份, 想留長真係要時間同耐性啦.

純染色好似有少少單調, 做少少Highlight有漸變色同層次感trendy一點! Ron先細心咁幫我挑出部份髮束漂色.
漂染過程係漫長既等待同等待, Kill Time一定係玩電話, 但又怕襟到無電? 唔洗擔心, 依度每張枱前都有USB插頭可以充電, 就算無帶線都唔怕, 問Salon職員會借比你, 相當貼心. 另外亦有熱茶供應.
又有好多雜誌可以睇, 唔怕悶. 如果諗唔到想整咩髮型, 依度有好多日本雜誌比你參考, 實揀到一款心水造型.

我仲留意到依度全部係用dyson風筒, 好型呀~
去Salon洗頭個Part可以係享受, 亦可以係折磨! 依度就絕對係前者, 洗頭既Area好大好新淨, 而且位置幾隱密, 唔怕一路洗比人望住晒咁尷尬.
洗頭間有5-6個位, 洗頭時職員都好細心調較水温, 又唔會彈到我一頭一面都係水, 手勢專業, 好舒服.

我仲留意到佢地細心地用鍚紙包住吊燈, 以免太光令客人不適.
另外, 媽媽好眼利咁望到依度有幾間VIP房, 其中一間仲有架車仔, 帶小朋友黎剪頭髮實好開心呢.

漂完髮之後Ron就幫我染色, 用左依款日本color啞啡綠色, 冷色調令頭髮望落無咁黃.

因為我D髮質比較脆弱, 所以係上色時同時用埋TOKIO INKARAMI既焗油, 修護髮絲.
依款焗油能將角蛋白和氨基酸注入頭髮最深層, 修護及防毛燥, 提升頭絲亮澤和強韌度, 令髮絲回復順滑輕盈.

於上色時一併修護, 方便又省時. 大約等40分鐘, 洗埋頭就完成啦!

做完Treatment頭髮真係順滑貼服好多呀, 加上微微修剪, 望落成個人都後生左.
睇返前後對比, 真係明顯柔順同有光澤左好多, 隻color加埋highlight既層次感, 我都好滿意呀.

我仲請教Ron要點先Keep到隻色耐D, 佢教我用直髮夾時度數只能100度左右, 太高温髮尾會變黃, 唔怪得之前我成日染完唔夠2星期就甩晒色啦, 又長知識了!

今次既體驗非常滿意, 除左環境舒適外, 最重要都係髮型師同自己夾唔夾, Ron係實事求事既髮型師,  唔hard sell, 親切真誠 (我其實都怕太多野講太social既類型XDD), 而髮型同效果都合我心水, 最重要係返企只需半個鐘, 咁近我, 以後都會Keep住黎依度揾Ron整頭!


Unite Hair Salon
地址:元朗紅棉圍3號厚德樓6號舖1樓全層

髮型師: Ron Lam
預約電話: 53137299
Facebook: https://www.facebook.com/53137299ronlam/
IG: https://instagram.com/p/BoQT1Wjnmy0/

合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~
arrow
arrow
    全站熱搜

    SheRiCe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()