早兩星期忙到顛, 都真係無乜時間陪QB, 偶然有一天同佢一齊做早餐, 佢相當雀躍, 參與度很高, 仲話自己好鐘意整野食呀! 聽到依句, 心中又喜又悲, 都怪媽一直在忙, 忽略了你, 一個簡單的親子入廚, 已令QB樂透半天,所以我答應佢之後安排多D機會一齊煮野食~


尋日同佢講食完飯整麻薯波波, 佢期待左成日, 今次我用左預拌粉, 只要加蛋同油, 就零失敗, 步驟簡單, 可以放手比QB一手一腳自己整! 過程中我都盡量示範完, 比佢自己攪拌, 打蛋, 唧花, QB係有D天份既, 好快學識, 又無整到周圍都係. 自己親手製既麻薯波波, 佢珍而重之分比我地食, 自己都食個不停, 仲不停講好好味喎! 見到佢既笑臉, 就知佢有幾滿足啦~
自己整既蛋糕特別好味, 獨一無二嘛! 為左鼓勵佢, 我專程係Suite Works 繡名口水肩 訂製左一條專屬既繡名圍裙比佢. 圍裙既實物真係好靚, 亦很有質感, 繡功都好細緻, 粉紅色原野森林pattern, 好清新好岩貪靚既QB.

Suite Works 係100% Made in Hong Kong, 圍裙採用咗100%高級純綿布料, 底層就係絨毛面,吸水力高.



小朋友入廚唔多唔少會整污糟, 有左依條圍裙就唔怕整污糟衫仔. 領帶有三個長度鈕扣, 按小朋友高度可調較, 長度岩岩到大脾位, 唔過長又唔太短, 加上包裝都好精美同有心思, 我覺得用來送禮都唔錯呀! 細看之下, 發覺仲有口水肩, BB衫, 被仔, 嬰兒禮盒套裝添, 送禮自用皆宜.

More about Suite Works~
https://www.suiteworks.com.hk/
 
合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤Beauty Exchange❤
weshare❤ ❤ULifestyle❤ ❤博勢力❤ ❤esdlife❤ ❤Pixnet
mamibuy❤ ❤ubaby❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常
chef-diary❤ ❤OpenRice❤ ❤wordpress
arrow
arrow
    全站熱搜

    SheRiCe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()