最近大家應該都有留意到我剪短咗頭髮,除咗因為夏天想改變下形象之外,其實主要因為之前把頭髮實在爛到我都有無可忍,每朝瞓醒就成堆雜草咁零亂不堪,即使我用直髮夾完好快又打回原形,而且望落又乾又黃,上個月終於忍唔住去左Unite Hair Salon揾髮型師阿Ron整下。




針對髮質受損同埋天生攣毛既問題,想一勞永逸拉直佢,打理都容易d,所以今次就試下做近年好流行既Paimore直療。同負離子唔同,直療採用全球首創專利SPCurl美容劑代替一般的電髮水,內含珍珠蛋白和維他命B5等成份,在拉直頭髮同時深層注入營養到髮絲,有助重建髮質結構,令髮質健康強韌有光澤,同負離子最大分別係出來既效果自然同有彈性,唔會好扁平同死板。

直療前先用有修護功效既噴霧幫頭髮打底先,因為髮尾已經嚴重受損,最後決定剪短少少;搽左藥水之後唔洗好似負離子咁等一輪先沖洗,因為一搽已經立即可達到直髮既效果,可以即刻沖洗,滅低對髮質既損害;然後就係用直髮器夾直,再落定型藥水,最後沖乾淨吹乾造型就完成了。整個直療過程大約2-3小時左右,比負離子直髮或電髮快捷,而效果真係好自然,有煥然一新既感覺。

完成後每日打理都變得好輕鬆☺️,只要用直髮梳整理,好容易就打出順直既有彎既髮型,到依家已經整左成個月,髮絲依然順滑,再無之前一堆枯草既情況出現,每日打理都慳返唔少時間。

其實我之前都有揾過幾間髮型屋格價,Paimore直療價位約$1000-$2000之間,有d Salon用平價招徠,但去到又怕逐樣sell逐樣加錢,揾阿Ron整左幾次頭,唔hard sell,又會比中肯意見我,好似我本來想ll電少少髮尾,Ron都反對因為怕d髮質更傷,會鍚住客人把頭髮,而唔係貪一時既效果,真係好難得!如果大家都有攣髮蓬鬆問題,不妨考慮下做Paimore直療,一定可以有耳目一新既形象!

Hair Stylist info~
Ron Lam (Unite Hair Salon)
Booking by Whatapps :53137299
地址: 元朗紅棉圍3號厚德樓6號鋪1樓全層 (千色附近)
Fb: https://www.facebook.com/53137299ronlam/
Ig: h_ron_lam
合作邀稿, 文章內容全屬真實分享及個人意見, 只供參考之用~

聯絡合作和活動:
 
Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤wordpress
weshare❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange
mamibuy❤ ❤Oh!爸媽❤ ❤ 親子日常❤ ❤sundaykiss
esdlife❤ ❤chef-diary❤ ❤cook1cook❤ ❤OpenRice
arrow
arrow
    全站熱搜

    SheRiCe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()